fredag den 16. januar 2009

Ny hjemmeside

Så er vi kommet igang med at kigge på vores nye hjemmeside. Herunder skal vi også beslutte en masse ting omkring funktionaliteter i vores web-shop. Men hvad kunne du som kunde tænke dig?

Du vil som kunde se billede af varen samt pris på varen og prisen for ekspedition og fragten. Men hvad kunne du som kunde ellers tænke dig? Har du evt. erfaringer med gode butikker, må du meget gerne sende os links, så vi kan lade os inspirere.

Vi glæder os rigtig meget til at høre fra dig.

De bedste vinter hilsner
Tibberup Høkeren
Nanna

ps. Lamperne som vi har kigget på, lader desværre vente på sig, da leverandøren ikke helt kan holde, hvad han har lovet, men de skal nok komme i løbet af foråret.

2 kommentarer:

Tonino sagde ...

Hej Høker

Jeg synes Genbyg har en rigtig god hjemmeside. Den er simpel og giver et hurtigt overblik.
Jeg ville dog ønske at den som default ville vise alle varer i en gruppe istedet for kun 25, men det er en detalje.

Jeg vil dog sige at langt mindre kan gøre det for mig. Jeg ville ønske at i bare havde en liste med billeder og priser på de varer I har i sortimentet. Jeg kommer ikke sådan lige til Sjælland, og det er svært at handle når man ikke kender varerne og priserne.

MVH
Michael Skelmose

Unknown sagde ...

Hej Michael

Tak for din kommentar. Vi har selv kigget på Genbyg og synes noget er godt og andet er mindre godt.
Med hensyn til at se varene kan du altid skrive til os hvad du er på udkig efter så sender vi dig gerne billeder og priser. Vi har det hele klar, det er blot ikke blevet lagt ud endnu.

Håber at høre fra dig.

Høkeren